جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی سامسونگ   سری S22   گلکسی S22 الترا   قاب جی تک گلکسی اس 22 الترا | G-Tech Adventure Case Samsung Galaxy S22 Ultra
قاب جی تک گلکسی اس 22 الترا | G-Tech Adventure Case Samsung Galaxy S22 Ultra
قاب جی تک گلکسی اس 22 الترا | G-Tech Adventure Case Samsung Galaxy S22 Ultra
قاب جی تک گلکسی اس 22 الترا | G-Tech Adventure Case Samsung Galaxy S22 Ultra
قاب جی تک گلکسی اس 22 الترا | G-Tech Adventure Case Samsung Galaxy S22 Ultra

قاب جی تک گلکسی اس 22 الترا | G-Tech Adventure Case Samsung Galaxy S22 Ultra

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
 ناموجود

قاب جی تک مدل Adventure برای Samsung Galaxy S22 Ultra، قدرتمند برای آغاز یک ماجراجویی!

جی تک برند جدیدی در حوزه اکسسوری و لوازم جانبی موبایل می باشد که با مشارکت جمعی از مهندسان درجه اول و مطرح که پیش از این در شرکت های بزرگی مانند اسپیگن ، بلکین و اپل فعالیت داشته اند در کشور هنگ کنگ فعالیت خود را شروع نموده است. این شرکت تاکنون قاب های محتلفی را معرفی نموده است که “قاب G-Tech Adventure سامسونگ S22 Ultra” یکی از آن هاست. صفت “قدرتمند” کاملا مناسب این قاب می باشد؛ چرا که بسیار مقاوم و محکم است و کاملا از گوشی در برابر آسیب ها محافظت خواهد کرد.



طراحی و ظاهر قاب Adventure

در طراحی قاب G-Tech Adventure سامسونگ S22 Ultra بیشتر به موضوع محافظت پرداخته شده است تا زیبایی ظاهری؛ به همین علت این قاب طراحی ظاهری معمولی مانند سایر قاب ها دارد. این قاب از سه لایه اصلی تشکیل شده است تا گوشی را کاملا پوشانده و از آن محافظت کند. همچنین پوشش هایی برای پورت ها و کلیدهای گوشی در نظر گرفته شده است تا محافظت هرچه بهتری داشته باشد. لبه های کناری قاب نیز ضد لغزش طراحی شده اند تا احتمال لیز خوردن گوشی از دست، به حداقل برسد.



محافظت فوق العاده قدرتمند از گوشی، سه لایه محافظ

همانطور که اشاره شد قاب Adventure از سه لایه محافظ تشکیل شده است. لایه اول که لایه بیرونی قاب می باشد، از منریال TPU انعطاف پذیر تشکیل شده است. لایه دوم که گوشی در آن قرار می گیرد از PC محکم و مقاوم می باشد. این لایه کاملا گوشی را در خود چای می دهد و در لایه اول قرار می گیرد. قسمت سوم نیز یک فریم از متریال PC محکم می باشد که پس از قرارگیری گوشی در قاب، بر روی گوشی قرار می گیرد تا آن را به صورت ایمن نگهداری کند.



از دیگر ویژگی های حفاظتی قاب Adventure پوشش پورت شارژ گوشی و کلید سایلنت آن می باشد. این پوشش موجب می شود تا از نفوذ گرد و غبار، قطرات آب و سایز آلودگی های به داخل گوشی جلوگیری شود.



قاب جی تک Adventure، دارای استاندارهای نظامی

قاب Adventure دارای استاندارهای نظامی حفاظتی می باشد که از گوشی در برابر ضربه و سقوط تا ارتفاع سه متری محافظت می کند. تیم جی تک در طراحی قاب Adventure، گوشه های مقاومی را برای این قاب در نظر گرفته اند تا در صورت سقوط گوشی، فشار ناشی از ضربه دفع شود و به گوشی وارد نشود. البته نتنها گوشه های قاب مقاوم هستند، یلکه تمام قسمت های قاب برای محافظت از گوشی در برابر شوک مقاوم هستند. با اعتماد به قاب Adventure برای محافظت از گلکسی S22 Ultra خود می توانید با خیالی آسوده تر از گوشی خود استفاده نمایید.



محافظت از صفحه نمایش و لنزهای دوربین

گوشی های جدید مجهز به چند لنز دوربین شده اند و قسمتی از پشت قاب گوشی به پنل دوربین اختصاص یافته است. لبه های برجسته دوربین ها به شدت مستعد آسیب و ایجاد خط و خش می باشد. جی تک موفق شده در مدل Adventure با ادامه دادن بامپر TPU تا اطراف لنزهای دوربین به خوبی این پنل را پوشش دهد و با ایجاد یک محافظت کامل، از لنز های دوربین گوشی نیز محافظت کند.



سازگاری با انواع شارژرهای وایرلس

جی تک Adventure با انواع شارژرهای وایرلس برای شارژ سامسونگ گلکسی اس 22 الترا سازگار است. بنابراین لازم برای شارژر گوشی به صورت بی سیم قاب را از گوشی جدا نمایید.



فاب جی تک مدل Adventure
مناسب برای Samsung Galaxy S22 Ultra
متشکل از سه لایه مقاوم به منظور حفاظت کامل از گوشی
لبه های برجسته برای محافظت از صفحه نمایش
حفاظت از گوشی هنگام سقوط تا ارتفاع 3 متر
محافظت از پنل دوربین تا لبه های لنز
پوشش پورت ها و کلیدهای گوشی
سازگار با شارژرهای وایرلس
دارای استاندارهای نظامی
مقاوم در برابر ضربه

برندجیتک
مناسب برایسامسونگ Galaxy S22 Ultra
ویژگی‌هاپشتیبانی از شارژ بیسیم, دارای استاندارد های نظامی در برابر سقوط, دارای پوشش نرم داخلی, لبه های برجسته برای محافظت از صفحه نمایش, لبه های برجسته برای محافظت از لنز دوربین, مقاوم در برابر ضربه
گارانتیگارانتی اصالت فیزیکی کالا
  امتیاز کاربران به:

قاب جی تک گلکسی اس 22 الترا | G-Tech Adventure Case Samsung Galaxy S22 Ultra

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط